torstai 16. lokakuuta 2014

Seksi

Seksi. Se on sellasta toimintaa mikä ottaa aina päähän. Ottaa myös ihan hirveästi päähän jos sitä ei ole. 

En edes tiedä mistä mä alottaisin. Aloitetaan nyt vaikka siitä, että jos on esileikin aika ja mies se siellä alhaalla jotain räpläilee. Siis ei itteään vaan naista. Niin miksi sen räpläilyn loputtua ne sormet pitää pyyhkiä naiseen? Pyyhi vitun runkkari vaikka siihen peittoos, mutta et kyllä mun vatsaan. Tai sisäreisiin. Mikä tässä on idea? Tietäähän kaikki mistä mä puhun? 

Toinen asia mikä vituttaa on kortsu. Sen laittamiseen menee aina oma tovinsa joka vähän tappaa tunnelmaa. Se myös haisee pahalle ja maistuu myös. Mutta sitten vasta vituttaakin jos sitä ei käytä. Kun yks kaks huomaa, että housuissa kutiaa, tai että raskaustesti näyttää plussaa. Vittu että silloin vituttaa. 

Randomit yhden illan jutut. Ne soittelee aina perään. Miks? Toisaalta, miksi minä olen se tolvana joka antaa numeronsa? Minä vitutan myös itseäni, mutta se on toinen tarina. Tosiaan siis, jos raahaat baarista kotiin jonkun, miksi sille pitää antaa numero tai lisätä se Facebookissa kaveriks? Kuinka tyhmää se on? No, tosi tyhmää. Eihän niille tarvi puhua enää sen illan jälkeen. Hyvässä lykyssä niille ei tarvi puhua koko illan aikana. 

Se myös vituttaa jos yhden illan jutulla on outoja seksi tapoja. Siinä sitten makaat ja ootat että se on saanu runkattua ja joogattua samaan aikaan, että se voi ruveta hommiin. Itse olet siinä kohtaa jo niin väsynyt, että ei enää kiinnosta peti hommat, mutta ei viitsi heittää mahdollisuutta hukkaan kun kerrankin on jonkun kämpilleen saanut. 

Seksissä vituttaa moni asia, eikä kaikkia niitä edes jaksa luetella tässä. Sitä paitsi kello on 6:37 aamulla. Sekin vituttaa. Että tulen baarista, kello on vaikka mitä ja minulla ei ole ketään baarista mukaan raahattua kotona. Mutta mulla on Joda paita. Se ei vituta.

Namaste
<3:E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti